reflections

FrindzZZzZZz!

 MINE FREUNDE:

ich fang mol mit de mädels an:

Angi: du bisch mine alleraller beste freundin! un mit dir kann man voll viel scheiße mache! wir kritiesiere au voll viele! HDGGG..DL! bisch mir so wichtig! NWLY!! :-* kussii

Malu: Mit dir het ma au vol spaß als! bisch mir au voll wichtig HDGGDL! kussi :-*

Julia: juli Du bisch einfach nur voll cool druf! bisch unsa Tanztalent in da klasse! un bisch au voll nett! LIEB DICH kussi :-*

Miri: bisch au voll cool druf! hdggdl :-* kussi

Janina: Ich bin ja dine LIEBESBERATERIN! voll geil! Lieb dich! bisch mir wie alle hier VOLL WICHTIG! :-* kussi

Aurelie: du hesch imma eh geila sprüch! bisch voll crazy druf! Lieb dich! kussi! :-*

Meli: du bisch au witzig, aba manchmol kannsch au nerve :-* lieb dich au! kussi

NINI: dich vagiss ich nid! also du bisch eine mina BF! un du bisch au voll nett un du redsch für mich sogar mitm KONI!! Lieb dich vol arg!!! :-* kussi !

Aschi: bisch voll chillig! lieb dich :-*

Jungs:

Nico: also wo du bei uns hinde gehockt bisch wars als voll geil! uns hesch als zugelabert! un du mit dinem DAUME! des war de hamma! :-* hdggdl kussi

Fabi: du hesch imma eh hamma spruch he! hinde wirds mit dir nie langweilig! isch als voll geil! :-* hdggggggdl kussi

Emre: ich denk nur an de fasnachtsball! da wars voll geil mit dir! bisch voll nett un dich kann man voll quasseln des isch hamma he! bisch mir voll wichtig hdggdl :-* kussi

litzäÄÄä: oh de litzi! mit dir ischs voll GEIL! mit dir kann man gut kämpfe! un s'anmole als! geil!! hdggdl kussi! :-*

Marcus: unsa STREIFI! :-D sei nid saua! des isch voll geil wie du dich aufregsch! Bisch voll OK! hdggdl :-* kussi

bräma: zurzit bisch vol de gude kumpel!am fasenstball wo du mit zum koni bisch! war echd nett :-* Hdgggggdl kussi

des wars! falls ich einen vagesse hab der solls dann sage! lieb euch :-* kussi

21.2.07 13:08, kommentieren

W i L l K o M m E n ! !

                                  Heyhey leutzZZz,

finds toll dass ihr mine hp besuche! Die isch aba nonid fertig! des wid aba noch!

Also wenn ich jemanden bei frindz vergesse hab SRY! Sage nas mir dann PLS!

Lieb euch! :-* kussi Lisaa

21.2.07 12:52, kommentieren



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung